Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3311048
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
12
Diametru [mm]
305
Numar gauri
5
Numar gauri 1
1
Diametru interior [mm]
165
Grosime minima [mm]
10,5
Înaltime [mm]
67
Diametru butuc [mm]
90
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
ASHUKI
ITN
MALÒ
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
PEX
CAR
METZGER
A.P.
AP
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
FEBI BILSTEIN
MAPCO
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
VAICO
ATE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
NISSAN
PAGID
BENDIX
JURID
JURID
EUROBRAKE
STELLOX
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
SWAG
ASHIKA
JAPKO
MEYLE
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
NISSAN
ICER
ICER
ICER
CIFAM
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
DENCKERMANN
GALFER
BORG & BECK
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
DELPHI
KBP
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
BRECO
ABE
ABE
KAISHIN
SIMER
ROULUNDS BRAKING
WOKING
FERODO
FERODO
MAGNETI MARELLI
TRW
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
HP (ZEBRA)
CAR
IPS Parts
NIPPARTS
OEM
MINTEX
SOLID AUTO (UK)
LPR
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
STARMANN
VAICO
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.