Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3311043
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
16
Diametru [mm]
292
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Numar gauri
5
Numar gauri 1
1
Diametru interior [mm]
158
Grosime minima [mm]
14
Înaltime [mm]
63,1
Diametru butuc [mm]
68
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BREMBO
BREMBO
ASHUKI
ITN
KAMOKA
KAMOKA
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
MAXGEAR
VALEO
ZIMMERMANN
NK
METZGER
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
A.P.
AP
NK
MEYLE
KAGER
KBP
KAWE
ATE
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
QUINTON HAZELL
JP GROUP
PROFIT
PAGID
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
STELLOX
GIRLING
ASHIKA
SASIC
JAPKO
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
ICER
ICER
CIFAM
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
KBP
KAVO PARTS
KAVO PARTS
RUVILLE
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
BRECO
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRW
TRW
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
BOSCH
HP (ZEBRA)
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
SOLID AUTO (UK)
LPR
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
STARMANN
VAICO
PILENGA
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.