Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3310508
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
10
Diametru [mm]
258
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Numar gauri
4
Numar gauri 1
2
Numar gauri 2
2
Diametru interior [mm]
154,3
Grosime minima [mm]
8
Înaltime [mm]
40,4
Diametru butuc [mm]
76,3
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
ASHUKI
METZGER
QUINTON HAZELL
PEX
CAR
A.P.
AP
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
VALEO
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
MAPCO
NK
QUINTON HAZELL
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MEYLE
KBP
ATE
PAGID
BLUE PRINT
BLUE PRINT
QH Benelux
PILENGA
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
STELLOX
ASHIKA
JAPKO
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
QH Benelux
KAWE
CIFAM
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
DELPHI
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
BRECO
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
JAPANPARTS
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
SOLID AUTO (UK)
LPR
NPS
NPS
CAR
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
MINTEX
NATIONAL
PEMEBLA
PARTS-MALL
PROTECHNIC
NiBK
FENOX
STARMANN
NECTO
A.P.
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.