Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3310400
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
10,4
Diametru [mm]
299
Diametru asezare gauri -? [mm]
139,7
Numar gauri
6
Numar gauri 1
2
Diametru interior [mm]
190
Grosime minima [mm]
8,5
Înaltime [mm]
67,6
Diametru butuc [mm]
105,6
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
ASHUKI
ITN
ITN
CAR
A.P.
AP
AP
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
VALEO
NK
FARCOM
METELLI
MASTER-SPORT
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
KBP
MEYLE
ATE
SSANGYONG
SSANGYONG
SSANGYONG
PAGID
BENDIX
JURID
LPR
PILENGA
GIRLING
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
MAGNETI MARELLI
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
JAPANPARTS
APEC braking
HP (ZEBRA)
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
MINTEX
NATIONAL
PEMEBLA
PATRON
PARTS-MALL
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
LPR
FENOX
STARMANN
VAICO
NECTO
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.