Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3310309
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
20
Diametru [mm]
315
Diametru asezare gauri -? [mm]
139,7
Numar gauri
5
Numar gauri 1
2
Numar gauri 2
1
Diametru interior [mm]
185
Grosime minima [mm]
18,4
Înaltime [mm]
87,6
Diametru butuc [mm]
96
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BOSCH
ASHUKI
BREMBO
BREMBO
KAMOKA
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
MAXGEAR
VALEO
NK
FARCOM
MASTER-SPORT
AP
AP
NK
MAGNETI MARELLI
QUINTON HAZELL
JP GROUP
KAGER
MEYLE
KBP
ATE
PAGID
JURID
QH Benelux
GIRLING
ASHIKA
JAPKO
ASHIKA
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
ICER
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
FIRST LINE
OEM
NIPPARTS
SOLID AUTO (UK)
LPR
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
PEMEBLA
PATRON
PARTS-MALL
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
STARMANN
VAICO
PILENGA
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.