Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3308024
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Diametru [mm]
280
Grosime disc frâna [mm]
22
Numar gauri
5
Numar gauri 1
2
Numar gauri 2
2
Grosime minima [mm]
20
Diametru interior [mm]
146
Înaltime [mm]
47
Diametru butuc [mm]
62,2
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BOSCH
ASHUKI
BREMBO
KAMOKA
MALÒ
CAR
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
VALEO
NK
ZIMMERMANN
METELLI
METELLI
MAPCO
A.P.
AP
METZGER
A.P.
FEBI BILSTEIN
NK
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
PAGID
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
ASHIKA
GIRLING
JAPKO
ROADHOUSE
SASIC
CIFAM
CIFAM
TRISCAN
SWAG
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
BRECO
ABE
KAISHIN
MGA
SIMER
FERODO
MAGNETI MARELLI
GRAF
TRW
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
CAR
IPS Parts
OEM
ASHUKI
MINTEX
NIPPARTS
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
SOLID AUTO (UK)
NPS
LPR
STARMANN
PILENGA
VAICO
ROULUNDS BRAKING
WAGNER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.