Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3308020
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
20
Diametru [mm]
252
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar gauri
4
Numar gauri 1
2
Numar gauri 2
2
Diametru interior [mm]
126
Grosime minima [mm]
18
Înaltime [mm]
40
Diametru butuc [mm]
60
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BREMBO
ITN
ITN
KAMOKA
MALÒ
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
MAXGEAR
VALEO
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
A.P.
AP
A.P.
MAPCO
FEBI BILSTEIN
NK
MEYLE
MAGNETI MARELLI
KAGER
ATE
OPEL
OPEL
OPEL
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
PAGID
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
ASHIKA
STELLOX
GIRLING
JAPKO
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
SASIC
VILLAR
ICER
CIFAM
TRISCAN
SWAG
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
OPEL
OPEL
OPEL
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
GALFER
BORG & BECK
DJ PARTS
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
DELPHI
KBP
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
BRECO
ABE
KAISHIN
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRW
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
CAR
IPS Parts
NIPPARTS
OEM
ASHUKI
MINTEX
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
SOLID AUTO (UK)
NPS
LPR
STARMANN
PILENGA
VAICO
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.