Disc frana

Disc frana

OEM: J3308014
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
17
Diametru [mm]
257
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar gauri
4
Numar gauri 1
2
Diametru interior [mm]
150,6
Grosime minima [mm]
15
Înaltime [mm]
48,2
Diametru butuc [mm]
60
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
ASHUKI
BREMBO
ITN
CAR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
A.P.
AP
NK
MEYLE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KBP
ATE
QUINTON HAZELL
JP GROUP
ZIMMERMANN
PAGID
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
BENDIX
JURID
QH Benelux
EUROBRAKE
ASHIKA
GIRLING
JAPKO
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
QH Benelux
KAWE
CIFAM
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
OPTIMAL
BRECO
ABE
KAISHIN
ROULUNDS BRAKING
WOKING
FERODO
FERODO
MAGNETI MARELLI
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
MINTEX
NATIONAL
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)
NPS
LPR
FENOX
STARMANN
PILENGA
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.