Disc frana

Disc frana

OEM: J3308006
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
17
Diametru [mm]
231
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Numar gauri
4
Numar gauri 1
2
Numar gauri 2
2
Diametru interior [mm]
137
Grosime minima [mm]
15
Înaltime [mm]
49,9
Diametru butuc [mm]
64
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ITN
FEBI BILSTEIN
QUINTON HAZELL
PEX
CAR
MAGNETI MARELLI
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
A.P.
AP
A.P.
MAPCO
NK
MEYLE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KBP
KAWE
ATE
QUINTON HAZELL
JP GROUP
HERZOG GERMANY
PAGID
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
QH Benelux
BENDIX
JURID
JURID
EUROBRAKE
ASHIKA
STELLOX
GIRLING
JAPKO
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
QH Benelux
KAWE
ICER
ICER
ICER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
SWAG
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
BRECO
ABE
ABE
KAISHIN
QUINTON HAZELL
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
MAGNETI MARELLI
TRUSTING
fri.tech.
TRW
TRW
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
CAR
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
MINTEX
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
SOLID AUTO (UK)
NPS
LPR
FENOX
STARMANN
PILENGA
VAICO
WAGNER
NECTO
A.P.

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.