Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3305065
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
26
Diametru [mm]
276
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Numar gauri
4
Numar gauri 1
2
Diametru interior [mm]
145
Grosime minima [mm]
24
Înaltime [mm]
46
Diametru butuc [mm]
69
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BREMBO
ITN
KAMOKA
CAR
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
MAXGEAR
E.T.F.
VALEO
NK
MASTER-SPORT
A.P.
AP
FEBI BILSTEIN
VALEO
NK
MEYLE
KAGER
KAGER
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
QUINTON HAZELL
JP GROUP
ATE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
PAGID
BENDIX
JURID
ASHIKA
STELLOX
GIRLING
JAPKO
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
ICER
ICER
SWAG
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
OPTIMAL
BRECO
ABE
ASHUKI
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
OEM
HERTH+BUSS JAKOPARTS
LPR
LPR
SOLID AUTO (UK)
NPS
MINTEX
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
NIPPARTS
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
SCT Germany
STARMANN
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.