Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3305026
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
24
Diametru [mm]
276
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Numar gauri
4
Numar gauri 1
2
Numar gauri 2
2
Diametru interior [mm]
144,9
Grosime minima [mm]
22,4
Înaltime [mm]
45
Diametru butuc [mm]
69
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
KAWE
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
ITN
PEX
CAR
A.B.S.
MAXGEAR
E.T.F.
NK
METELLI
MAPCO
NK
MEYLE
KAGER
KAGER
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
KBP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
ATE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
PROFIT
PAGID
QH Benelux
ASHIKA
STELLOX
GIRLING
JAPKO
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
BLUE PRINT
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BARUM
BORG & BECK
BORG & BECK
DJ PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
ABE
ASHUKI
KAISHIN
WOKING
TRUSTING
fri.tech.
TRW
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
FIRST LINE
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
CAR
OEM
NIPPARTS
LPR
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MINTEX
MINTEX
MITSUBISHI
MITSUBISHI
NATIONAL
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
PROTECHNIC
PARTS-MALL
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
STARMANN
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.