Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3304047
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
25
Diametru [mm]
279,5
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Numar gauri
5
Numar gauri 1
2
Numar gauri 2
2
Diametru interior [mm]
141
Grosime minima [mm]
23
Înaltime [mm]
47,1
Diametru butuc [mm]
64,2
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BREMBO
BREMBO
ITN
KAMOKA
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
CAR
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
VALEO
VALEO
NK
FARCOM
MASTER-SPORT
A.P.
AP
A.P.
AP
MAPCO
MAPCO
MEYLE
NK
FEBI BILSTEIN
QUINTON HAZELL
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAGER
ATE
ATE
HONDA
HONDA
PAGID
BENDIX
JURID
GIRLING
KAWE
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
TRISCAN
SWAG
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
MAGNETI MARELLI
TRUSTING
fri.tech.
TRW
Brake ENGINEERING
APEC braking
FIRST LINE
ASHUKI
LPR
SOLID AUTO (UK)
HP (ZEBRA)
IPS Parts
OEM
JAPANPARTS
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
STARMANN
VAICO
PILENGA
PILENGA
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.