Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3303077
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
24
Diametru [mm]
278
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Numar gauri
5
Diametru interior [mm]
142,9
Grosime minima [mm]
22
Înaltime [mm]
47
Diametru butuc [mm]
72
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BOSCH
BREMBO
BREMBO
ASHUKI
ASHUKI
ITN
CAR
MAPCO
QUINTON HAZELL
JP GROUP
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
FORD
NK
METELLI
A.P.
AP
AP
NK
KAGER
KBP
FORD
FORD
ATE
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
PAGID
EUROBRAKE
FORD
ASHIKA
JAPKO
MEYLE
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
ICER
ICER
CIFAM
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Benelux
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRW
JAPANPARTS
APEC braking
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
BOSCH
LPR
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
SOLID AUTO (UK)
NPS
MINTEX
NATIONAL
PROTECHNIC
NiBK
FENOX
STARMANN
PILENGA
VAICO
NECTO
FORD

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.