Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3303040
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
24
Diametru [mm]
264
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Numar gauri
5
Numar gauri 1
2
Numar gauri 2
1
Diametru interior [mm]
137,4
Grosime minima [mm]
22
Înaltime [mm]
46,5
Diametru butuc [mm]
64
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FEBI BILSTEIN
METZGER
BRADI
QUINTON HAZELL
PEX
CAR
MAPCO
QUINTON HAZELL
JP GROUP
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
LEMFÖRDER
E.T.F.
NK
METELLI
A.P.
AP
NK
ZIMMERMANN
KAGER
KBP
ATE
MAGNETI MARELLI
PAGID
QH Benelux
JURID
ASHIKA
STELLOX
GIRLING
JAPKO
ROADHOUSE
REMSA
QH Benelux
KAWE
VILLAR
ICER
ICER
ICER
CIFAM
TRISCAN
SWAG
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Benelux
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
QUINTON HAZELL
BRECO
ABE
WOKING
FERODO
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
BREMBO
DOYEN
FERODO
APEC braking
BOSCH
FLENNOR
FIRST LINE
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
HP (ZEBRA)
CAR
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
SOLID AUTO (UK)
NPS
LPR
ASHUKI
MINTEX
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
STARMANN
VAICO
PILENGA
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.