Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3302164
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
32
Diametru [mm]
296
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Numar gauri
5
Numar gauri 1
10
Numar gauri 2
2
Diametru interior [mm]
142,9
Grosime minima [mm]
30
Înaltime [mm]
50,8
Diametru butuc [mm]
62
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
ITN
PEX
CAR
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
VALEO
NK
NK
A.P.
AP
A.P.
AP
METELLI
FARCOM
A.P.
AP
MEYLE
NK
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAGER
KBP
ATE
TOYOTA
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
MAPCO
PAGID
PAGID
JURID
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
HP (ZEBRA)
QUINTON HAZELL
JP GROUP
ASHIKA
JAPKO
GIRLING
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
ACDelco
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
BRECO
BRECO
BRECO
ABE
KAISHIN
ROULUNDS BRAKING
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
TRW
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
HP (ZEBRA)
IPS Parts
NIPPARTS
OEM
LPR
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
RAMEDER
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)
LPR
NPS
FENOX
STARMANN
VAICO
VAICO
PILENGA
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.