Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3302153
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Diametru [mm]
279
Grosime disc frâna [mm]
22
Numar gauri
5
Numar gauri 1
2
Diametru interior [mm]
146,4
Înaltime [mm]
52,8
Diametru butuc [mm]
62
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
ITN
ITN
PEX
MAPCO
A.B.S.
NK
METZGER
A.P.
AP
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
ATE
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
PAGID
BENDIX
JURID
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ASHIKA
GIRLING
JAPKO
VILLAR
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QH Benelux
KAWE
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
DELPHI
KBP
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
BRECO
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
PARTS-MALL
PARTS-MALL
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
RAMEDER
SOLID AUTO (UK)
LPR
NPS
FENOX
STARMANN
PILENGA
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.