Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3302134
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
25
Diametru [mm]
275
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar gauri
4
Numar gauri 1
2
Diametru interior [mm]
129,2
Grosime minima [mm]
23
Înaltime [mm]
49,3
Diametru butuc [mm]
55
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
ASHUKI
BREMBO
ITN
PEX
CAR
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
VALEO
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
A.P.
AP
A.P.
MAPCO
FEBI BILSTEIN
MEYLE
NK
KAGER
KBP
ATE
TOYOTA
TOYOTA
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
ZIMMERMANN
ASHIKA
JAPKO
GIRLING
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
QH Benelux
ICER
ICER
ICER
CIFAM
TRISCAN
SWAG
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
DJ PARTS
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
BRECO
ABE
ABE
KAISHIN
SIMER
FRIGAIR
FERODO
FERODO
TRW
TRW
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
APEC braking
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
CAR
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MINTEX
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
SOLID AUTO (UK)
LPR
STARMANN
PILENGA
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.