Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3302114
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
18
Diametru [mm]
238
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar gauri
4
Numar gauri 1
2
Diametru interior [mm]
127,4
Grosime minima [mm]
17
Înaltime [mm]
42,5
Diametru butuc [mm]
55
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ITN
PEX
METZGER
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
NK
METELLI
A.P.
AP
MAPCO
MEYLE
KAGER
NK
KAGER
KBP
ATE
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
PAGID
JURID
JURID
QH Benelux
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ASHIKA
JAPKO
GIRLING
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
QH Benelux
KAWE
ICER
ICER
ICER
CIFAM
QUINTON HAZELL
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BARUM
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
BRECO
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
DOYEN
TRUSTING
fri.tech.
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRW
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
IPS Parts
NIPPARTS
OEM
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
PROTECHNIC
PARTS-MALL
NiBK
SOLID AUTO (UK)
LPR
LPR
NPS
ASHUKI
FENOX
STARMANN
PILENGA
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.