Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3302111
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
28
Diametru [mm]
275
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar gauri
5
Numar gauri 1
2
Diametru interior [mm]
132,6
Grosime minima [mm]
26
Înaltime [mm]
49,3
Diametru butuc [mm]
55
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
KAMOKA
PEX
CAR
MAGNETI MARELLI
METZGER
MAGNETI MARELLI
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
MAXGEAR
NK
FARCOM
METELLI
MASTER-SPORT
A.P.
AP
FEBI BILSTEIN
VALEO
MEYLE
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KBP
KAWE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
ATE
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
MAPCO
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
PAGID
BENDIX
JURID
KBP
QH Benelux
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
GIRLING
SASIC
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
ICER
ICER
CIFAM
TRISCAN
SWAG
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
BORG & BECK
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
BRECO
ABE
KAISHIN
SIMER
WOKING
MAGNETI MARELLI
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
CAR
OEM
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)
LPR
NPS
FENOX
STARMANN
PILENGA
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.