Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3302071
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
20
Diametru [mm]
289
Diametru asezare gauri -? [mm]
127
Numar gauri
6
Diametru interior [mm]
154,94
Grosime minima [mm]
18
Înaltime [mm]
64,4
Diametru butuc [mm]
100
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
ATE
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
QUINTON HAZELL
PEX
CAR
METZGER
BRADI
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
NK
METELLI
A.P.
AP
A.P.
MEYLE
FEBI BILSTEIN
NK
KAGER
ATE
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
MAPCO
PAGID
JURID
JURID
QH Benelux
ASHIKA
GIRLING
JAPKO
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
ICER
ICER
ICER
CIFAM
TRISCAN
SWAG
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Benelux
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
BRECO
ABE
KAISHIN
SIMER
FERODO
DOYEN
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
CAR
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
MINTEX
NATIONAL
PROTECHNIC
TRW
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
SOLID AUTO (UK)
LPR
NPS
ASHUKI
FENOX
STARMANN
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.