Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3302033
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
22
Diametru [mm]
255
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar gauri
4
Numar gauri 1
2
Diametru interior [mm]
131,1
Grosime minima [mm]
20
Înaltime [mm]
48,1
Diametru butuc [mm]
55
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
ATE
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
FEBI BILSTEIN
QUINTON HAZELL
PEX
CAR
METZGER
MAPCO
VALEO
MAXGEAR
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
VALEO
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
ATE
MAGNETI MARELLI
TOYOTA
PAGID
JURID
JURID
QH Benelux
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ASHIKA
JAPKO
SASIC
ROADHOUSE
REMSA
QH Benelux
TRISCAN
SWAG
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BARUM
BORG & BECK
DJ PARTS
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
KAISHIN
SIMER
FERODO
DOYEN
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
JAPANPARTS
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
CAR
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
TRW
SOLID AUTO (UK)
LPR
NPS
ASHUKI
FENOX
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.