Disc frana

Disc frana

OEM: J3302021
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
18
Diametru [mm]
238
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar gauri
4
Numar gauri 1
2
Diametru interior [mm]
127
Grosime minima [mm]
17
Înaltime [mm]
48,4
Diametru butuc [mm]
55
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
ITN
ITN
ITN
KAMOKA
METZGER
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
NK
METZGER
AP
KLAXCAR FRANCE
QUINTON HAZELL
FEBI BILSTEIN
MEYLE
NK
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
MAGNETI MARELLI
TOYOTA
TOYOTA
PAGID
QH Benelux
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
STOP
ZIMMERMANN
GIRLING
JAPKO
VILLAR
METZGER
ICER
TRISCAN
SWAG
HELLA
VEMA
ACDelco
BLUE PRINT
DENCKERMANN
DJ PARTS
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
DELPHI
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
BRECO
ABE
SIMER
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRUSTING
fri.tech.
TRW
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
OEM
NIPPARTS
MINTEX
PATRON
PROTECHNIC
PARTS-MALL
NiBK
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
LPR
ASHUKI
FENOX
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.