Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3301080
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
26
Diametru [mm]
280
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Diametru interior [mm]
144
Grosime minima [mm]
24
Înaltime [mm]
49,4
Diametru butuc [mm]
68,07
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
PEX
PEX
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
NK
A.P.
AP
NK
KAWE
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
MAPCO
PAGID
BENDIX
JURID
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
GIRLING
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
DJ PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
RUVILLE
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
BRECO
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
fri.tech.
TRW
TRW
TRW
TRW
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
BOSCH
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
OEM
NIPPARTS
MINTEX
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)
LPR
NATIONAL
PROTECHNIC
FENOX
PILENGA
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.