Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3301056
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
22
Diametru [mm]
257
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Numar gauri
4
Numar gauri 1
2
Diametru interior [mm]
143,9
Grosime minima [mm]
20
Înaltime [mm]
49,1
Diametru butuc [mm]
68
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ITN
KAMOKA
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
FEBI BILSTEIN
MAGNETI MARELLI
METZGER
BRADI
PEX
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
VALEO
LEMFÖRDER
MAXGEAR
E.T.F.
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
A.P.
AP
A.P.
VALEO
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEYLE
KAGER
KBP
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
QUINTON HAZELL
JP GROUP
ATE
MAGNETI MARELLI
PROFIT
PAGID
QH Benelux
BENDIX
JURID
JURID
STOP
EUROBRAKE
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
STELLOX
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
QH Benelux
KAWE
VILLAR
ICER
ICER
ICER
CIFAM
TRISCAN
SWAG
TEXTAR
HELLA
HELLA PAGID
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
QUINTON HAZELL
BRECO
ABE
KAISHIN
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
MAGNETI MARELLI
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
BREMBO
FERODO
APEC braking
BOSCH
FLENNOR
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
CAR
IPS Parts
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MINTEX
MINTEX
ASHUKI
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)
LPR
NPS
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
PARTS-MALL
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
STARMANN
PILENGA
VAICO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.