Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3301043
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
26
Diametru [mm]
260
Diametru asezare gauri -? [mm]
103
Numar gauri
6
Diametru interior [mm]
125,7
Grosime minima [mm]
24
Înaltime [mm]
36,96
Diametru butuc [mm]
81
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
FEBI BILSTEIN
BRADI
PEX
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
E.T.F.
NK
FARCOM
A.P.
AP
A.P.
AP
NK
KAGER
KBP
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
PAGID
QH Benelux
PAGID
BENDIX
ASHIKA
JAPKO
VILLAR
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
QH Benelux
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
RUVILLE
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
LUCAS ELECTRICAL
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
MINTEX
MINTEX
DON
ASHUKI
SOLID AUTO (UK)
LPR
NPS
PROTECHNIC
NiBK
STARMANN
PILENGA
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.