Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3300902
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Diametru [mm]
300
Grosime disc frâna [mm]
26
Numar gauri
5
Numar gauri 1
1
Grosime minima [mm]
23
Diametru interior [mm]
149
Înaltime [mm]
45,5
Diametru butuc [mm]
70,7
Diametru asezare gauri -? [mm]
115
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
OPEL
OPEL
BOSCH
ASHUKI
BREMBO
BREMBO
MALÒ
MALÒ
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
CAR
ITN
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
NK
TOPRAN
NK
METELLI
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
TEXTAR
AP
AP
MAPCO
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
FEBI BILSTEIN
SWAG
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
PAGID
BENDIX
JURID
ASHIKA
GIRLING
JAPKO
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
MEYLE
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
SOLID AUTO (UK)
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRW
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
CAR
IPS Parts
OEM
MINTEX
MINTEX
MINTEX
NIPPARTS
PEMEBLA
LPR
BREMBO
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
PAGID
STARMANN
VAICO
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.