Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3300539
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
19
Diametru [mm]
241
Diametru interior [mm]
125
Înaltime [mm]
48
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BREMBO
ITN
KAMOKA
KWP
CAR
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
E.T.F.
VALEO
NK
METZGER
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
A.P.
AP
MAPCO
ZIMMERMANN
VALEO
VALEO
NK
FEBI BILSTEIN
QUINTON HAZELL
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
MEYLE
KAWE
ATE
HYUNDAI
PAGID
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
ASHIKA
GIRLING
JAPKO
SASIC
VILLAR
METZGER
CIFAM
TRISCAN
TOPRAN
HELLA
HELLA PAGID
SWAG
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
DELPHI
KBP
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
OPTIMAL
BRECO
ABE
KAISHIN
SIMER
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
GRAF
TRW
TRW
TRW
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
FIRST LINE
LPR
SOLID AUTO (UK)
HP (ZEBRA)
CAR
IPS Parts
NIPPARTS
OEM
MINTEX
NATIONAL
PEMEBLA
PATRON
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
STARMANN
VAICO
PILENGA
NECTO
ASHUKI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.