Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3300522
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
26
Diametru [mm]
276
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Numar gauri
5
Numar gauri 1
2
Diametru interior [mm]
141,7
Grosime minima [mm]
24,4
Înaltime [mm]
47,2
Diametru butuc [mm]
69
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
ASHUKI
BREMBO
ITN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CAR
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
VALEO
VALEO
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
A.P.
AP
MAPCO
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
VALEO
NK
FEBI BILSTEIN
MAGNETI MARELLI
QUINTON HAZELL
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
KAGER
MEYLE
KBP
ATE
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
PAGID
BENDIX
JURID
QH Benelux
ASHIKA
ASHIKA
STELLOX
GIRLING
JAPKO
JAPKO
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
QH Benelux
KAWE
ICER
ICER
ICER
CIFAM
TRISCAN
TOPRAN
HELLA
HELLA PAGID
SWAG
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
BRECO
ABE
KAISHIN
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
MAGNETI MARELLI
TRW
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
JAPANPARTS
APEC braking
LPR
SOLID AUTO (UK)
HP (ZEBRA)
CAR
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
MINTEX
DON
NATIONAL
PEMEBLA
PATRON
PARTS-MALL
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
STARMANN
PILENGA
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.