Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3300514
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
24
Diametru [mm]
254
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Numar gauri
5
Diametru interior [mm]
132
Grosime minima [mm]
22,4
Înaltime [mm]
40
Diametru butuc [mm]
87
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BREMBO
ITN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
QUINTON HAZELL
PEX
CAR
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
NK
METELLI
MASTER-SPORT
A.P.
AP
KLAXCAR FRANCE
MAPCO
NK
QUINTON HAZELL
JP GROUP
MEYLE
KBP
ATE
PROFIT
PAGID
BENDIX
JURID
QH Benelux
HYUNDAI
HYUNDAI
ASHIKA
JAPKO
ROADHOUSE
REMSA
QH Benelux
KAWE
ICER
ICER
ICER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
TOPRAN
NK
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
FREMAX
DJ PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
BRECO
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
LPR
NPS
HP (ZEBRA)
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
MINTEX
DON
NIPPARTS
PARTS-MALL
PROTECHNIC
FENOX
STARMANN
PILENGA
PILENGA
WAGNER
ASHUKI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.