Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3300315
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
28
Diametru [mm]
302
Diametru asezare gauri -? [mm]
139,7
Numar gauri
5
Numar gauri 1
2
Diametru interior [mm]
163,5
Grosime minima [mm]
26
Înaltime [mm]
54
Diametru butuc [mm]
96
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BOSCH
BREMBO
BREMBO
KAMOKA
CAR
E.T.F.
MAXGEAR
VALEO
NK
MASTER-SPORT
AP
AP
MAPCO
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
QUINTON HAZELL
JP GROUP
KAGER
MEYLE
ATE
PAGID
JURID
BENDIX
EUROBRAKE
ASHIKA
GIRLING
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
ICER
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Benelux
DELPHI
KBP
KAVO PARTS
KAVO PARTS
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
BRECO
BRECO
ABE
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRW
TRW
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
CAR
ASHUKI
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
SOLID AUTO (UK)
LPR
MINTEX
NATIONAL
PEMEBLA
STARLINE
PATRON
PARTS-MALL
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
STARMANN
VAICO
PILENGA
WAGNER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.