Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 53933
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Diametru [mm]
256
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime minima [mm]
20
Înaltime [mm]
46,2
Asezare gauri/numar gauri
04/04
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Diametru de centrare [mm]
68
Greutate (în kg)
4,9
Articol extins/Info extins 2
fara butuc roata
Articol extins/Info extins 2
fara suruburi de fixare roata
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
BRADI
KWP
TOPRAN
MEYLE
PEX
CAR
MAPCO
A.B.S.
VALEO
VALEO
E.T.F.
NK
FARCOM
METELLI
SEBRO
METZGER
AP
DÜKER
NK
SWAG
MAGNETI MARELLI
HELLA PAGID
ATE
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
AUGROS
OEM
BENDIX
JURID
JURID
GIRLING
JP GROUP
ROADHOUSE
REMSA
CIFAM
TRISCAN
OBTEC A/S
JURID
FEBI BILSTEIN
HELLA PAGID
TEXTAR
BREMBO
WÜRTH
OEM
BOSCH
PIM
LPR
ACDelco
COMLINE
BARUM
BOSCH
FREMAX
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
OPTIMAL
FTE
BRECO
MGA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRW
TRW
TRUSTING
fri.tech.
GRAF
APEC braking
CAR
MINTEX
RAMEDER
VAICO
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.