Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 53909
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
plin
Diametru [mm]
245
Grosime disc frâna [mm]
10
Grosime minima [mm]
8
Înaltime [mm]
59,2
Asezare gauri/numar gauri
04/04
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Diametru de centrare [mm]
68
Greutate (în kg)
3,6
Articol extins/Info extins 2
fara butuc roata
Articol extins/Info extins 2
fara suruburi de fixare roata
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
LEMFÖRDER
BRADI
METZGER
AP
TOPRAN
MEYLE
KWP
PEX
PEX
CAR
MAPCO
A.B.S.
VALEO
VALEO
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
SEBRO
DÜKER
FEBI BILSTEIN
NK
SWAG
MAGNETI MARELLI
HELLA PAGID
KAGER
ATE
AUDI
SEAT
SKODA
AUGROS
PILENGA
OEM
BENDIX
JURID
JURID
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
JP GROUP
TRISCAN
OBTEC A/S
JURID
BREMBO
HELLA PAGID
TEXTAR
WÜRTH
OEM
BOSCH
LPR
ACDelco
COMLINE
GALFER
BARUM
BOSCH
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
DELPHI
OPTIMAL
FTE
ROULUNDS BRAKING
WOKING
MGA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRW
GRAF
APEC braking
QUINTON HAZELL
CAR
MINTEX
RAMEDER
VAICO
WAGNER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.