Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 24.0309-0120.1
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
258
Grosime disc frâna [mm]
9
Grosime minima [mm]
7,3
Tip disc frâna
plin
Numar gauri
5
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Diametru asezare gauri -? [mm]
112
Înaltime [mm]
55,5
Diametru de centrare [mm]
67
Diametru interior [mm]
164
Alezaj-? [mm]
12,8
Articol extins/Info extins 2
cu suruburi
Cod MAPP disponibil
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
FEBI BILSTEIN
BOSCH
BOSCH
BRADI
BRADI
PEX
PEX
PEX
CAR
CAR
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
NK
NK
METELLI
METELLI
NK
NK
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
SEBRO
SEBRO
OEM
PILENGA
PILENGA
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
JURID
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
CIFAM
CIFAM
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
FTE
BRECO
BRECO
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS BRAKING
MGA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRW
TRW
TRW
GRAF
GRAF
VALEO
VALEO
MINTEX
MINTEX
NECTO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.