Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 24.0130-0179.1
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
304
Grosime disc frâna [mm]
30
Grosime minima [mm]
27,4
Tip disc frâna
ventilat
Procesare
aliat/cementat
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Numar gauri
5
Diametru asezare gauri -? [mm]
112
Înaltime [mm]
47,5
Diametru de centrare [mm]
67
Diametru interior [mm]
154
Alezaj-? [mm]
15
Cod MAPP disponibil
Avertizare! -------------------- Lucr'rile la sistemul de frânare SBC trebuie efectuate exclusiv de personal calificat, instruit! - Pericol de accidentare! - Sistemul este sub presiune! - Respecta'i indica'iile produc'torului! - Înainte de începerea lucr'rilor de între'inere 'i repara'i i, sistemul trebuie s' fie dezactivat. - Dup' încheierea lucr'rilor de între'inere 'i repara'ii, sistemul trebuie s' fie obligatoriu reactivat. - Folosi'i exclusiv aparate de service 'i de diagnoz' adecvate! - Recomandare: ContiSys Check Nr. art. 03.9301-6000.4 ContiSys Scan Nr. art. 03.9301-5000.4 Aparat pentru aerisit frâne ATE FB 30S Nr. art. 03.9302-3010.4 Continental î'i declin' responsabilitatea pentru deterior'ri le care rezult' dintr-un montaj gre'it al produselor dumneavoastr'.
Incarcare date...
BOSCH
BREMBO
NK
MERCEDES-BENZ
FEBI BILSTEIN
ZIMMERMANN
OEM
PAGID
PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
DELPHI
FERODO
FERODO
TRW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.