Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 8DD 355 103-141
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
plin
Diametru [mm]
240
Grosime disc frâna [mm]
11
Grosime minima [mm]
9,2
Înaltime [mm]
40
Asezare gauri/numar gauri
04/06
Diametru asezare gauri -? [mm]
98
Diametru de centrare [mm]
59
Greutate (în kg)
3,33
Articol extins/Info extins 2
fara butuc roata
Articol extins/Info extins 2
fara suruburi de fixare roata
Numar informatii tehnice
50117
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
ALFA ROMEO
FEBI BILSTEIN
BRADI
BRADI
MAPCO
FORD
FORD
FORD
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
NK
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
NK
SEBRO
HELLA PAGID
HELLA PAGID
HELLA PAGID
ATE
ATE
FIAT
OEM
PAGID
PAGID
PAGID
FIAT
FIAT
AUGROS
AUGROS
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ROADHOUSE
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
FIAT
FIAT
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
FIAT
TRISCAN
TRISCAN
OBTEC A/S
OBTEC A/S
JURID
BREMBO
BREMBO
TEXTAR
TEXTAR
WÜRTH
BOSCH
FORD
FORD
COMLINE
BLUE PRINT
BOSCH
QUINTON HAZELL
DELPHI
OPTIMAL
FTE
FORD
MGA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRW
Brake ENGINEERING
APEC braking
MINTEX
WAGNER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.