Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 8DD 355 100-621
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
plin
Diametru [mm]
245
Grosime disc frâna [mm]
10
Grosime minima [mm]
8
Înaltime [mm]
39,7
Asezare gauri/numar gauri
04/04
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Diametru de centrare [mm]
68
Greutate (în kg)
3,32
Articol extins/Info extins 2
fara butuc roata
Articol extins/Info extins 2
fara suruburi de fixare roata
Numar informatii tehnice
53916
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
FEBI BILSTEIN
BOSCH
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
BRADI
TOPRAN
MEYLE
KWP
PEX
METZGER
AP
CAR
LEMFÖRDER
A.B.S.
MAPCO
VALEO
E.T.F.
NK
FARCOM
METELLI
SEBRO
DÜKER
AUTOMEGA
SWAG
NK
MAGNETI MARELLI
HELLA PAGID
KAGER
ATE
AUGROS
PILENGA
OEM
PAGID
BENDIX
JURID
JURID
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
TRISCAN
OBTEC A/S
JURID
BREMBO
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
FEBI BILSTEIN
TEXTAR
BOSCH
LPR
ACDelco
BOSCH
FREMAX
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
OPTIMAL
FTE
BRECO
MGA
ROULUNDS BRAKING
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
TRW
GRAF
TRUSTING
fri.tech.
APEC braking
QUINTON HAZELL
CAR
MINTEX
RAMEDER
RAMEDER
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.