Disc frana VW A3/GOLF4 288X25 Marire poza
Disc frana VW A3/GOLF4 288X25 Disc frana VW A3/GOLF4 288X25

Disc frana VW A3/GOLF4 288X25

OEM: 115 521 1051
Cod webshop: W02131339
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 130.80 RON
Numar minim de produse in comanda: 2
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Gaura bolt roata-? [mm]
15,6
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Diametru de centrare [mm]
65
Numar gauri
5
Diametru exterior
288
Grosime minima [mm]
22
Grosime disc frâna [mm]
25
Tip disc frâna
ventilat
Înaltime [mm]
34,5
Partea de montare
punte fata
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
FEBIBILSTEIN
VALEO
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
SEAT
ZIMMERMANN
AUDI
SEAT
SKODA
SEAT
NK
METELLI
ZIMMERMANN
SWAG
NK
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
GIRLING
AUDI
SEAT
ZIMMERMANN
SKODA
ICER
HELLAPAGID
HELLAPAGID
HELLAPAGID
TEXTAR
LPR
LPR
BARUM
ZIMMERMANN
OPENPARTS
OPENPARTS
OPENPARTS
DELPHI
DELPHI
OPTIMAL
OPTIMAL
FERODO
FERODO
TRW
TOPRAN
OEM
MINTEX
HELLA PAGID
HELLA PAGID
HELLA PAGID
TEXTAR
BREMBO
BREMBO
OEM
MEYLE
BOSCH
COMLINE
GALFER
BARUM
FREMAX
BOSCH
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
FTE
A.B.S.
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
MGA
FERODO
FERODO
TRW
APEC braking
AUDI
SEAT
SKODA
MINTEX
WAGNER
1155211051

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.