Disc frana VW A100/A6 1,8-16V/2,0-20V /A4 Marire poza
Disc frana VW A100/A6 1,8-16V/2,0-20V /A4 Disc frana VW A100/A6 1,8-16V/2,0-20V /A4

Disc frana VW A100/A6 1,8-16V/2,0-20V /A4

OEM: 92057403
Cod webshop: W02095748
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 2
Doresc informatieDoresc info pret...
Tip disc frâna
plin
Diametru [mm]
288
Grosime disc frâna [mm]
15
Grosime minima [mm]
13
Înaltime [mm]
46,2
Asezare gauri/numar gauri
05/05
Diametru asezare gauri -? [mm]
112
Diametru de centrare [mm]
68
Greutate (în kg)
6,5
Articol extins/Info extins 2
fara butuc roata
Articol extins/Info extins 2
fara suruburi de fixare roata
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Numar informatii tehnice
98200 0574 0 1 PRO
Incarcare date...
OEM
BREMBO
BREMBO
MAPCO
VALEO
VALEO
NK
SEBRO
NK
HELLAPAGID
BREMBO
HELLAPAGID
ATE
AUDI
SEAT
SKODA
ATE
AUGROS
PAGID
BOSCH
PAGID
BENDIX
JURID
JURID
ROADHOUSE
REMSA
TRISCAN
OBTECA/S
JURID
FEBIBILSTEIN
ZIMMERMANN
BREMBO
BREMBO
HELLAPAGID
HELLAPAGID
TEXTAR
MAHLEFILTER
TEXTAR
WÜRTH
OEM
ZIMMERMANN
BOSCH
COMLINE
GALFER
BARUM
BOSCH
QUINTONHAZELL
DELPHI
OPTIMAL
FTE
MGA
ZIMMERMANN
FERODO
FERODO
TRW
APECbraking
MINTEX
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
BRADI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.