Disc frana TOYOTA CELICA 2,0 GTI 89-93 277x25 Marire poza

Disc frana TOYOTA CELICA 2,0 GTI 89-93 277x25

OEM: ADT34362
Cod webshop: W02341583
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 139.94 RON
Numar minim de produse in comanda: 2
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Grosime disc frâna [mm]
25
Janta, numar gauri
3
Numarul gaurilor de fixare
5
Grosime [mm]
46,5
Diametru exterior
277
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
23
Greutate (în kg)
7,260
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
BREMBO
BOSCH
KAGER
TOYOTA
TOYOTA
PAGID
QHBenelux
BENDIX
JURID
QHBenelux
MAGNETIMARELLI
CAR
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ROADHOUSE
REMSA
A.B.S.
KAWE
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLAPAGID
TEXTAR
VALEO
VEMA
COMLINE
BORG&BECK
fri.tech.
fri.tech.
FREMAX
QUINTONHAZELL
QHTalbros
QUINTONHAZELL
QHTalbros
E.T.F.
DELPHI
KAVOPARTS
KAVOPARTS
KAVOPARTS
KAVOPARTS
OPTIMAL
BRECO
QHTalbros
QHTalbros
ABE
METELLI
WOKING
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
TRW
TRUSTING
TRUSTING
JAPANPARTS
JAPANPARTS
BrakeENGINEERING
BrakeENGINEERING
APECbraking
BOSCH
QHBenelux
CAR
IPSParts
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
AP
MDR
MDR
NATIONAL
NATIONAL
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
NPS
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.