Disc frana SUZUKI JIMNY/SAMURAI/VITARA 0,7-1,6 16V 88- 290X10 Marire poza

Disc frana SUZUKI JIMNY/SAMURAI/VITARA 0,7-1,6 16V 88- 290X10

OEM: DF2588
Cod webshop: W02211411
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 2
Pret: 133.11 RON
Numar minim de produse in comanda: 2
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Tip disc frâna
plin
Diametru [mm]
290
Grosime disc frâna [mm]
10
Grosime minima [mm]
8
Diametru de centrare [mm]
107
Înaltime [mm]
46
Numar gauri
5
Dimensiune filet
12,6
Diametru asezare gauri -? [mm]
140
Culoare
negru
Suprafata
lacuit
Incarcare date...
OEM
BREMBO
BOSCH
A.B.S.
VALEO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
NK
METELLI
OBTECA/S
NK
MEYLE
BOSCH
BENDIX
MAGNETIMARELLI
PAGID
PAGID
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
SUZUKI
SANTANA
BOSCH
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
PAGID
PILENGA
QHBenelux
SEBRO
BENDIX
BENDIX
JURID
BOSCH
JURID
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
TRISCAN
SWAG
HELLA
HELLA
HELLA
FEBIBILSTEIN
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
SUZUKI
ACDelco
BLUEPRINT
PEX
QUINTONHAZELL
DELPHI
DELPHI
FTE
DELPHI
FAG
QUINTONHAZELL
MGA
ROULUNDSRUBBER
DBA
CAR
DBA
FERODO
FERODO
JAPANPARTS
BrakeENGINEERING
APECbraking
FIRSTLINE
CAR
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
BRADI
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
WOKING
LPR
ABEX
MAPCO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.