Disc frana SUBARU IMPREZA/LEGACY 1,5-2,5 89- 260X24 Marire poza

Disc frana SUBARU IMPREZA/LEGACY 1,5-2,5 89- 260X24

OEM: DF3091
Cod webshop: W02365967
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 141.36 RON
Numar minim de produse in comanda: 2
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Tip disc frâna
ventilat
Diametru [mm]
260
Grosime disc frâna [mm]
24
Grosime minima [mm]
22
Diametru de centrare [mm]
58
Înaltime [mm]
56,78
Numar gauri
5
Dimensiune filet
12,7
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Culoare
negru
Suprafata
lacuit
Incarcare date...
OEM
BREMBO
BREMBO
CAR
BRADI
MAPCO
VALEO
NK
METELLI
METZGER
SUBARU
SUBARU
BREMBO
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
NK
MEYLE
BOSCH
MEYLE
MAGNETIMARELLI
OBTECA/S
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
PAGID
BOSCH
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QHBenelux
QHBenelux
GIRLING
QUINTONHAZELL
METZGER
BOSCH
ROADHOUSE
REMSA
TRISCAN
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
BOSCH
ACDelco
BLUEPRINT
QUINTONHAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
QUINTONHAZELL
MGA
ROULUNDSRUBBER
BREMBO
DBA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
JAPANPARTS
BrakeENGINEERING
FERODO
APECbraking
BOSCH
PEX
FIRSTLINE
CAR
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
WOKING
LPR
PILENGA
ABEX
PEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.