Disc frana PEUGEOT 407/607/C5/C6 04- 2,2/2,7HDI/3,0B V6 04- 330MM Marire poza
Disc frana PEUGEOT 407/607/C5/C6 04- 2,2/2,7HDI/3,0B V6 04- 330MM Disc frana PEUGEOT 407/607/C5/C6 04- 2,2/2,7HDI/3,0B V6 04- 330MM

Disc frana PEUGEOT 407/607/C5/C6 04- 2,2/2,7HDI/3,0B V6 04- 330MM

OEM: 11-15 521 0028
Cod webshop: W02389334
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 227.98 RON
Numar minim de produse in comanda: 2
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Gaura bolt roata-? [mm]
13,2
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Diametru de centrare [mm]
71
Numar gauri
5
Diametru exterior
330
Grosime minima [mm]
28
Grosime disc frâna [mm]
30
Tip disc frâna
ventilat
Înaltime [mm]
48
Partea de montare
punte fata
Incarcare date...
BREMBO
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
PAGID
BENDIX
JURID
GIRLING
NK
TEXTAR
DELPHI
OPTIMAL
FERODO
FERODO
TRW
APECbraking
OEM
MINTEX
VAICO
METELLI
ATE
ZIMMERMANN
AUGROS
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
ROADHOUSE
REMSA
HELLA PAGID
HELLA PAGID
TEXTAR
COPARTS
OEM
BOSCH
BREMBO
COMLINE
DELPHI
METZGER
OPTIMAL
MGA
FERODO
FERODO
TRW
Brake ENGINEERING
APEC braking
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
MINTEX
NATIONAL
11-155210028
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.