Disc frana NISSAN MICRA 1,0-1,4 16V/1,5D 92-03 238x18,1 Marire poza

Disc frana NISSAN MICRA 1,0-1,4 16V/1,5D 92-03 238x18,1

OEM: ADN14393
Cod webshop: W02120820
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 83.60 RON
Numar minim de produse in comanda: 2
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Grosime disc frâna [mm]
18,1
Grosime [mm]
47,2
Diametru exterior
238
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
19
Greutate (în kg)
4,134
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
BOSCH
BOSCH
MAXGEAR
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
AP
NK
MEYLE
KAGER
BOSCH
NISSAN
NISSAN
NISSAN
JPGROUP
MAPCO
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
BOSCH
QHBenelux
EUROBRAKE
MAGNETIMARELLI
ASHIKA
JAPKO
STELLOX
SAKURA
GIRLING
SASIC
METZGER
ASHUKI
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
BREMBO
HELLAPAGID
HELLA
HELLAPAGID
TEXTAR
COMLINE
BORG&BECK
fri.tech.
FREMAX
OPENPARTS
QUINTONHAZELL
CAR
QHTalbros
OPENPARTS
DELPHI
KAVOPARTS
KAVOPARTS
FTE
BRECO
OPTIMAL
ABE
ABE
A.B.S.
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
JAPANPARTS
BrakeENGINEERING
APECbraking
QHBenelux
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MDR
LPR
NPS
NATIONAL
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
VAICO
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.