Disc frana NISSAN JUKE/X-TRAIL 1,6-2,0DT 10- 296x26 Marire poza

Disc frana NISSAN JUKE/X-TRAIL 1,6-2,0DT 10- 296x26

OEM: ADN143149
Cod webshop: W02097978
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 2
Doresc informatieDoresc info pret...
Grosime disc frâna [mm]
26
Grosime [mm]
43,7
Diametru exterior
296
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
24
Diametru butuc [mm]
68,1
Greutate (în kg)
7,765
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
ST-TEMPLIN
BOSCH
VALEO
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
NK
METELLI
BOSCH
AP
AP
MAPCO
NK
MAGNETIMARELLI
KAGER
KAGER
NISSAN
NISSAN
BOSCH
PAGID
BENDIX
JURID
EUROBRAKE
MAGNETIMARELLI
ASHIKA
JAPKO
STELLOX
GIRLING
METZGER
ASHUKI
METZGER
CIFAM
TRISCAN
HELLA
HELLAPAGID
HELLAPAGID
HELLAPAGID
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
BREMBO
COMLINE
BORG&BECK
fri.tech.
OPENPARTS
DELPHI
FTE
FTE
BRECO
BRECO
SIMER
BREMBO
FRIGAIR
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
JAPANPARTS
BrakeENGINEERING
APECbraking
IPSParts
MALÒ
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
MINTEX
MINTEX
MDR
LPR
LPR
NPS
NATIONAL
A.B.S.
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
VAICO
PILENGA
WAGNER
A.B.S.

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.