Disc frana NISSAN ALMERA/PRIMERA 1,5-2,0 16V 90- 258x10 Marire poza

Disc frana NISSAN ALMERA/PRIMERA 1,5-2,0 16V 90- 258x10

OEM: ADN14361
Cod webshop: W02341800
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 83.60 RON
Numar minim de produse in comanda: 2
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Grosime disc frâna [mm]
10
Janta, numar gauri
2
Numarul gaurilor de fixare
4
Grosime [mm]
45
Diametru exterior
258
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
9
Greutate (în kg)
3,750
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
BREMBO
BREMBO
A.B.S.
JAPANPARTS
APECbraking
BOSCH
QHBenelux
CAR
IPSParts
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
KEYPARTS
MINTEX
MINTEX
MDR
ASHUKI
LPR
NPS
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
WAGNER
NECTO
VALEO
LEMFÖRDER
MAXGEAR
E.T.F.
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
NK
BOSCH
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
VALEO
NK
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MEYLE
BOSCH
KAGER
JPGROUP
MAGNETIMARELLI
NISSAN
NISSAN
NISSAN
PAGID
PILENGA
BENDIX
KAMOKA
BENDIX
JURID
QHBenelux
EUROBRAKE
MAGNETIMARELLI
STELLOX
GIRLING
SAKURA
ASHIKA
JAPKO
CAR
METZGER
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
VILLAR
ICER
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
AP
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLAPAGID
TEXTAR
VEMA
COMLINE
DENCKERMANN
GALFER
AP
BARUM
BORG&BECK
fri.tech.
DJPARTS
FREMAX
OPENPARTS
QUINTONHAZELL
QHTalbros
DELPHI
BRECK
MAPCO
KAVOPARTS
KAVOPARTS
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
QHTalbros
BRECO
ABE
ABE
A.B.S.
KAISHIN
SIMER
WOKING
BREMSI
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
BrakeENGINEERING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.