Disc frana KIA CERATO 1,5-2,0 CRDI 04- 258x10 Marire poza

Disc frana KIA CERATO 1,5-2,0 CRDI 04- 258x10

OEM: ADG04386
Cod webshop: W02122754
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 96.56 RON
Numar minim de produse in comanda: 2
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Grosime disc frâna [mm]
10
Janta, numar gauri
4
Numarul gaurilor de fixare
4
Grosime [mm]
43
Diametru exterior
258
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
8,5
Diametru butuc [mm]
76
Greutate (în kg)
3,820
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
ST-TEMPLIN
BOSCH
NK
FARCOM
MASTER-SPORT
MEYLE
NK
JPGROUP
PROFIT
PAGID
BOSCH
BENDIX
QHBenelux
HYUNDAI
PILENGA
MAGNETIMARELLI
SAKURA
ASHIKA
METZGER
JAPKO
ASHUKI
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
CAR
HELLAPAGID
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
BORG&BECK
fri.tech.
DJPARTS
FREMAX
OPENPARTS
QUINTONHAZELL
A.B.S.
QHTalbros
DELPHI
KAVOPARTS
KAVOPARTS
FTE
FTE
OPTIMAL
QHTalbros
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
BrakeENGINEERING
JAPANPARTS
APECbraking
BOSCH
QHBenelux
IPSParts
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
LPR
NPS
MINTEX
MDR
NATIONAL
PEMEBLA
PATRON
E.T.F.
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
VALEO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.