Disc frana FIAT BRAVO/DOBLO/STILO/MAREA 98- 284x22 Marire poza

Disc frana FIAT BRAVO/DOBLO/STILO/MAREA 98- 284x22

OEM: 0 986 479 B49
Cod webshop: W02179153
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 202.03 RON
Numar minim de produse in comanda: 2
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru [mm]
284
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime minima [mm]
20,2
Tip disc frâna
ventilat interior
Diametru butuc roata [mm]
59
Numar gauri
4
Suprafata
lacuit
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
PEX
CAR
VALEO
sbs
SEBRO
METELLI
SEBRO
SEBRO
BREMBO
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
BREMBO
FIAT
FIAT
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
PAGID
PAGID
BENDIX
BOSCH
JURID
LUCASELECTRICAL
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
BRADI
ROADHOUSE
REMSA
METELLI
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
ALFAROMEO
ZIMMERMANN
FIAT
LANCIA
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ZIMMERMANN
LPR
BARUM
OEM
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
DELPHI
DELPHI
FTE
BRECO
QUINTONHAZELL
ZIMMERMANN
QUINTONHAZELL
ROULUNDSRUBBER
FERODO
FERODO
FERODO
LUCASELECTRICAL
LUCASELECTRICAL
GRAF
TRUSTING
FERODO
ZIMMERMANN
NUOVATECNODELTA
MINTEX
PILENGA
FERODO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.