Disc frana FIAT 500 0,9 09- /LANCIA YPSILON 1,2 11- 257MM Marire poza
Disc frana FIAT 500 0,9 09- /LANCIA YPSILON 1,2 11- 257MM Disc frana FIAT 500 0,9 09- /LANCIA YPSILON 1,2 11- 257MM

Disc frana FIAT 500 0,9 09- /LANCIA YPSILON 1,2 11- 257MM

OEM: 215 521 0046/PD
Cod webshop: W02121657
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 85.17 RON
Numar minim de produse in comanda: 2
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Gaura bolt roata-? [mm]
13
Suprafata
croma- pasivat liber
Diametru asezare gauri -? [mm]
98
Diametru de centrare [mm]
59
Numar gauri
4
Diametru exterior
257
Grosime minima [mm]
10,2
Grosime disc frâna [mm]
12
Tip disc frâna
plin
Înaltime [mm]
40,5
Partea de montare
punte fata
Incarcare date...
BOSCH
FIAT
FIAT
ALFAROMEO
FIAT
FIAT
LANCIA
TEXTAR
BLUEPRINT
DELPHI
FERODO
FERODO
FERODO
OEM
NK
SEBRO
HELLA PAGID
HELLA PAGID
ATE
FIAT
LANCIA
PAGID
PAGID
AUGROS
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
JURID
ALFA ROMEO
FIAT
ROADHOUSE
REMSA
FIAT
FIAT
FIAT
ALFA ROMEO
TRISCAN
TRISCAN
OBTEC A/S
JURID
LANCIA
BREMBO
HELLA PAGID
HELLA PAGID
TEXTAR
FIAT
OEM
BOSCH
COMLINE
GALFER
PAGID
BARUM
BOSCH
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
OPTIMAL
FTE
MGA
MGA
FERODO
PILENGA
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
Brake ENGINEERING
APEC braking
MINTEX
WAGNER
2155210046/PD
ALFAROMEO
ALFAROMEO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.