Disc frana DAIHATSU CHARADE 1.0-1,6 87-00 235x11 Marire poza

Disc frana DAIHATSU CHARADE 1.0-1,6 87-00 235x11

OEM: ADD64315
Cod webshop: W02135348
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 4
Pret: 62.53 RON
Numar minim de produse in comanda: 2
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Grosime disc frâna [mm]
11
Janta, numar gauri
3
Numarul gaurilor de fixare
4
Grosime [mm]
47
Diametru exterior
235
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
10
Diametru butuc [mm]
56
Greutate (în kg)
3,530
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
BREMBO
BOSCH
ZIMMERMANN
E.T.F.
NK
NK
NK
NK
KAGER
DAIHATSU
DAIHATSU
BOSCH
DAIHATSU
PAGID
PAGID
QHBenelux
PAGID
BENDIX
JURID
MAGNETIMARELLI
ASHIKA
BOSCH
GIRLING
JAPKO
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
TRISCAN
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
AP
MAXTECH
HELLA
HELLAPAGID
HELLA
HELLAPAGID
HELLA
HELLAPAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
A.B.S.
BORG&BECK
BORG&BECK
fri.tech.
fri.tech.
FREMAX
QUINTONHAZELL
QHTalbros
QUINTONHAZELL
QHTalbros
DELPHI
A.B.S.
KAVOPARTS
KAVOPARTS
OPTIMAL
BRECO
FTE
QHTalbros
QHTalbros
ASHUKI
NPS
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRUSTING
TRW
JAPANPARTS
BrakeENGINEERING
APECbraking
QHBenelux
IPSParts
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MINTEX
MINTEX
MDR
NATIONAL
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
LPR
NECTO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.