Disc frana ALFA 147/156 97- WM 251x10 Marire poza
Disc frana ALFA 147/156 97- WM 251x10 Disc frana ALFA 147/156 97- WM 251x10

Disc frana ALFA 147/156 97- WM 251x10

OEM: 92046903
Cod webshop: W02127804
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 116.12 RON
Numar minim de produse in comanda: 2
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Tip disc frâna
plin
Diametru [mm]
251
Grosime disc frâna [mm]
10
Grosime minima [mm]
9
Înaltime [mm]
50,5
Asezare gauri/numar gauri
05/06
Diametru asezare gauri -? [mm]
98
Diametru de centrare [mm]
59
Greutate (în kg)
3,6
Articol extins/Info extins 2
fara butuc roata
Articol extins/Info extins 2
fara suruburi de fixare roata
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Numar informatii tehnice
98200 0469 0 1 PRO
Incarcare date...
OEM
BREMBO
ZIMMERMANN
BRADI
ALFAROMEO
VALEO
VALEO
NK
SEBRO
BREMBO
NK
HELLAPAGID
HELLAPAGID
ATE
PAGID
PAGID
AUGROS
JURID
BENDIX
BREMBO
JURID
JURID
ALFAROMEO
ALFAROMEO
ALFAROMEO
ALFAROMEO
FIAT
ALFAROMEO
ALFAROMEO
ROADHOUSE
BREMBO
REMSA
ALFAROMEO
LANCIA
TRISCAN
OBTECA/S
ALFAROMEO
ALFAROMEO
ALFAROMEO
BREMBO
HELLAPAGID
BOSCH
HELLAPAGID
TEXTAR
OEM
BOSCH
COMLINE
GALFER
BOSCH
QUINTONHAZELL
DELPHI
ZIMMERMANN
OPTIMAL
TRW
FTE
MGA
FERODO
FERODO
TRW
APECbraking
MINTEX
WAGNER
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.